نمایشگاه‌ ها بزرگترین عرصه تبلیغاتی در دنیا به حساب می‌آیند. از این رو حضور هدفمند در آنها، سبب برخورداری از یک خروجی مطلوب برای موسسه یا هیات شرکت کننده خواهد بود. دلایل حضور در نمایشگاه در گذر زمان تغییر کرده است. اکنون به نمایشگاه‌ها تنها به عنوان بنگاه‌های عظیم تجاری و تبلیغاتی می‌نگرند.

شرکت پارس ایمن به صورت موثر در 5 سال اخیر درحال برگزاری تورهای صنعتی ونمایشگاهی می باشد.شما می توانید اطلاعات بیشتر را در تورهای نمایشگاهی پارس ایمن به دست آورید. همچنین با نمایشگاه های داخلی وخارجی برگزار شده و نتایج ان ها همچنین برنامه های پیش رو شرکت پارس ایمن اشنا شوید. این تور ها از افراد مختلف اعم از دانشجوها، صنعتگران، مدیرعاملان و …. تشکیل می شود و باهدف خاصی برای بازدید به نمایشگاه ها برنامه ریزی می نمایند.

 

حضور هیات های تجاری در نمایشگاه‌ها

شرکت پارس ایمن با سابقه ای بیش از 5 سال در برگزاری تورهای نمایشگاهی داخلی وخارجی با همکاری سازمان صنایع کوچک و شهرک های صنعتی جهت برگزاری این تورهای بازدید  نمایشگاهی اهداف زیر را در نظر گرفته است:

  • سرمایه گذاری یکی از اهداف مهمی است که ارتباط سرمایه گذاران داخلی وخارجی با شرکت ها و صنایع مختلف(درقالب جلسات b2b) را زیاد می‌کند و به رشد شرکت‌ها و سازمان‌ها کمک شایانی می‌کند.
  • اشنایی افراد با یکدیگر و تبادل اطلاعات وانتقال تکنولوژی و همچنین افزایش شبکه‌های ارتباطی که تاثیر بسیار بالایی در رونق صنعت و کسب و کار دارد.
  • بازدیدهای نمایشگاهی چه داخلی و چه خارجی باعث رونق کسب و کار و رونق تولید در صنعت می‌باشد؛زیرا افراد علاوه بر توسعه شبکه‌های ارتباطی با بازار رقبا نیز اشنا می شوند. در تورهای نمایشگاهی خارجی می‌توانند محصول خود را به بازار خارج کشور معرفی نمایند و مشتری های جدیدی را به لیست مشتریان خود اضافه کنند که علاوه بر درامد ارزی باعث ارز آوری به داخل کشور نیز می‌شوذ.
  • افرادی که می‌خواهند کسب و کار تازه‌ای راه اندازی کنند، با بازدید از نمایشگاه‌ها وصنایع مختلف می‌توانند ظرفیت بازار و همچنین محصولات جدید را شناسایی کنند و ایده های جدیدی را به بازار انتقال دهند.
  • توسعه بازار و احیای واحد های صنعتی غیرفعال (احیای واحد های اقتصادی)

نمایشگاه های بین المللی

نمایشگاه‌های بین المللی

ازجمله نمایشگاه های معتبر و پرطرفدار بین المللی می‌توان به موارد زیر اشاره کرد:

  1. EXPO2020
  2. GULFOOD (united Arab)
  3.  IranPlast ایران پلاست
  4. IranAgrofood  ایراان اگروفود
  5. ArabPlast
  6. و …..

نمایشگاه Gulfood

نمایشگاه گلفود دبی(Gulfood) در امارات متحده عربی برگزار می‌گردد.  نمایشگاه گلفود دبی(Gulfood) یکی از پربازدیدترین رویدادهای حاضر در تقویم است. مکان ملاقات صنایع و بزرگترین جایگاه فروش سال به حساب می‌آید. بالغ بر ٤,٨٠٠ شرکت در این نمایشگاه غرفه‌ دارند تا با ٨٥,٠٠٠ بازدیدکننده از بیش از ١٥٦ کشور جهان ملاقات کرده و تجارت انجام دهند.

نمایشگاه غذای خلیج فارس (Gulfood) بزرگترین رویداد تجاری در حوزه خوراکی و مهمانداری است که طعم‌های جهانی، کسب و کارهایی در سطح جهانی را ملاقات می‌کنند. زمانی که شما در نمایشگاه غذای خلیج فارس سرمایه‌گذاری می‌کنید، یک نمایشگاه تجاری با اعتبار ثابت شده را انتخاب می نمایید. این نمایشگاه که بیش از ٢٥ سال از تأسیس آن می‌گذرد، در بین صادرکنندگان برای بازگشت فوق‌العاده سرمایه شهرت یافته است.

تور نمایشگاهی

سخن آخر

تا به حال اصطلاح برندینگ به گوشتان خرده است؟ برندینگ در تبلیغات سهم قابل توجهی را برای شما و تیم همراهتان در پی خواهد داشت. صنایع مختلفی در جهان هستند کهه تنها باید با اتکا به نام و آوازه کمپانی‌های فعال در آن دست به خرید بزنید و در غیر این صورت باید دست به عصا حرکت کنید. به همین سبب یکی از دلایل حضور در نمایشگاه برجسته سازی نام شرکت و کمپانی شما می‌باشد؛ همچنین می‌تواند روند برندینگ را سرعت ببخشد. حضور با هیات تجاری در نمایشگاه‌ها باعث خلق موفقیت‌های سودآور و جایگاه‌های هدفمند می‌شود.

شما می‌توانید با گرفتن مشاوره از مجموعه پارس ایمن و ثبت نام در تورهای برگزارشده توسط این مجموعه و همراه شدن با هیات تجاری، به اهداف خود در نمایشگاه‌ها برسید. فراموش نکنید که حضور در نمایشگاه حتی برای بازدید همراه با هیات تجاری یک بمب تبلیغاتی معتبر در جهان به حساب می‌آید و می‌توان با یک حضور برجسته و پررنگ در آن، به توفیقات مهمی دست یافت.

 

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *